Sunday, March 17, 2013

Закъсняло Осмомартенско...

Повече снимки:






Колко е хубаво да съм здрава !!! А, как дори не се замислям за това - докато не се разболях :(
Прекарах доооста дълъг и тежък грип - " Кой, аз да се разболея от грип? 
Та мен болести не ме ловят:))) Да, ама не !!! 
Е, поне успях да сътворя три мини-картички сърца и да зарадвам само най-близките по случай Осми март. Но си пожелавам за догодина да съм здрава и силна... и  също да се включа в размяната на картички по случай Осми март.  
Това беше моето доста скромно приготовление за празника, 
но пък от сърце и с много, много обич!
На всички феички - много, много здраве и обич в сърцата и
 с пожелание за хубава и успешна седмица!

2 comments:

  1. О, колко са нежни и толкова ми харесват тези цветове!

    Гуш
    Ем

    ReplyDelete