Monday, December 9, 2013

Photo Inspiration

Здравейте, творящи феички,
Днес започва ново предизвикателство в The Crazy Challenge .
Обичате ли синьо-кафяво съчетание на цветовете? 
А какво ще кажете и за тъмно червен акцент?
 Напоследък страшно много ми допада това съчетание от синьо и кафяво...
 Та стига увъртане...Темата ни този път е:

 Наш спонсор този път е :

За моята картичка съм използвала  това сладурско печатче - Man Flu
Този болен човечец ми е много симпатичен и 
ми се стори напълно подходящ за цветовата комбинация.
В крайна сметка се получи ето тази  картичка:


 
Ето поглед отвътре:
 и някои детайли:

 Минах термометъра с блестящ акцент и се получи много сладурско "изпъкнало-стъклено"...Хи-хи!!! Ама и аз какво обяснение давам:)))
  Ами това е от мен. Ще чакам с нетърпение да видя вашите творения!
Чао от мен! И...нека вдъхновението бъде с вас:)))

No comments:

Post a Comment