Wednesday, December 9, 2015

Моите 9 месеца

Привет,
Тези дни не съм навестявала честичко блог пространствто, защото правих един 
много специален подарък, за една още по-специална дама.

Заинтригувах ли ви вече ? :))))
Ето го и него - албум на бременността.


За първи път видях тези албуми при Ани и много ги харесах.
Само дето имах проблем - нямах за кого да направя такъв албум.
Нямах познати, които да чакат бебе. Докато едни приятели не ни зарадваха с новината,
 че очакват второ бебче. И ето ме запретнала ръкави, готова да творя, за да зарадвам някой.
Защото тогава съм най-щастлива. 
А дамата е наистина невероятна! 
Толкова нежна и толкова силна едновременно. И аз искрено и се възхищавам.
Подарявам и букет от пожелания за да може да се наслаждава на всеки един момент, докато чака раждането на скъпата рожба. И да пише, за да не забравя :)

Ами това е моят вариант за албум на бременността. 
Няма да пиша много, снимките говорят достатъчно.



Първоначалната ми идея беше да пише само "Baby" .
Беше... Само не знам как така от цяло пакетче с буквички имаше само едно  "В".
Преглеждах ги буква по буква -  няма и няма. 
И както много пъти става от дефекта - ефект; така и този път. 
Вместо бебе - стана момче или момиче. 
Естествено няма буквички на кирилица :)

Общо взето това ми бяха неволите, всичко останало стана много гладко.




И гръбчето- нарочно го оставих изчистено.

Добавих само един надпис от перлен картон, защото наистина го правих с много любов.
 А този таг като че ли беше точно за тази цел.
Изрязах тагчено с надписа, буквите залепих на албума и готово.


За направата на този албум използвах следните Сизикс продукти:


Албума ще покажа в следните предизвикателства:


Това е от мен за днес.
Чао и благодаря, че се отбихте!







No comments:

Post a Comment