Thursday, January 28, 2016

Valentine's Day Cards / Валентинки !

Здравейте,
Ето ме отново.  Този път с картички за Св. Валентин.
Тази вечер реших, че ще направя две тагчета за празника. Речено - сторено!! !
Исках да са много, много красиви, за да зарадвам с тях моите момичета, които за съжаление вече не са при мен. Обикновено досега им ги подарявам лично, а от сега нататък ще трябва да им ги изпращам. Което ще рече, че не мога да ги направя в нощта преди събитието, както досега :))) И запрятам аз ръкави и вадя двете смески от Мария - ще отливам ангелчета.
Ангелчетата станаха прекрасни. Тях ще ги покажа друг път. И дотам беше... Добавих и сърце, и цветя и клонки, за да е хубаво - ама знаете понякога как е- колкото повече слагаш, толкова по- лошо, да не кажа грозно става. Та досрамя ме да покажа претрупаният си таг - и започнах отново. Този път със семпли картички. Не си падам много по CAS картичките, но този път се получи. След това микс- медия чудо-таг, което сътворих, всичко останало ще е хубаво :))))
Та стига толкова приказки - ето ги и двете картички:


 Първо изрязах надписите love  и  Be Happy на бял картон, 
а после минах с ембос папките.



Залепих картона с дунапренени квадратчета, 
за да изпъкне по-добре надписа.

Двете сърца също залепих с 3Д квадратчета. Получи се много добър релеф.




Добавих перлички за разкош...
Ами това са моите бързи и лесни картички.

За направата им използвах следните Сизикс продукти:


Ще ги покажа в следните предизвикателства:


Чао то мен и благодаря, че се отбихте!






No comments:

Post a Comment