Thursday, July 21, 2016

Quick make/ Sizzix


Здравейте,
Днес ви представям една от онези картички, 
които се правят за 15 минути. Буквално :)))
Когато ни се обадиха : "Чакаме ви след половин час! "
знаех че имам 15 минути да направя нещо и 
15 да се преоблека, докато мъжът ми купи цветя:))) 
Единственото, за което се сетих беше новият комплект на  Сизикс - Hello Doily
Те са съчетани така, че взаимно се допълват и дори да нямаш никакво време или пък идея - можеш веднага да сътвориш нещо. Ето и какво се получи:



Това са част от шаблоните, които използвах



Е, сега забелязвам, че не съм центрирала добре картичката, ама в бързината кой ти гледа:)
Важното е че собственичката и се зарадва много и това е, което и мен ме радва!
За направата и използвах следните  Sizzix продукти:


Това е от мен за днес!
Чао и благодаря, че се отбихте!





No comments:

Post a Comment