Thursday, January 14, 2016

Be Happy!!!

Здравейте,
"Be Happy! " - така е озаглавена днешната ми картичка.
Защото съм много щастлива. Имам наистина страхотна новина!!!


За втора поредна година, продължавам да съм част от Sizzix . 
Това е наистина голяма чест за мен ... и е огромно удоволствие да работя с техните продукти.
С една дума казано - Хепиии!!!
И как след такива новини да не му е щастливо на човек, и пеперудено, и цветно...
Днешната картичка е в комплект с една кутийка.
Те са подарък за една дама, която в скоро време ще има рожден ден.
Тя не следи блога ми, така че спокойно мога да си публикувам, 
защото знам че няма да разваля изненадата. Та ето ги и тях:


Пеперудите на Тим Холц са едни сред любимите ми шаблони. 
Няма как използвах и двата вида пеперуди. 
Отгоре ги дистреснах с Vimtage Photo и Wild Honey. Много харесвам начина по който се дистресва и  релефа изпъква още повече. Ето и малко снимки отблизо:





А какво се крие в кутийката ?

 Цветето отблизо - то също е дистреснато.
В центъра добавих  захарни тичинки и готово. 




Използвани Сизикс продукти:


Ще покажа комплекта в следните предизвикателства:

Чао от мен и благодаря, че се отбихте!










No comments:

Post a Comment