Monday, April 18, 2016

Комплект в златно / Sizzix

Здравейте творящи момичета.
Ето, че наближава края на учебната година... 
Ха-ха нетипично за мен да планирам толкова отдалеч нещата :)))
Но тъй като това лято ни предстоят много събития, започвам да се подготвям по раничко.
Едно мило и нежно момиче тази година ще бъде абитуриентка.
Този комплект е за нея. 


А за вас съм подготвила нещо като уроче в снимки.
Извинявам се за качеството на снимките, но така е когато човек работи вечер.
Няма какво да обяснявам, знаете как е! :)))

Ето   Sizzix продуктите, които използвах за направата на този комплект:





Исках картичката да е релефна само в горната част, 
затова сложих само една част от листа в ембос папката от стартовия комплект

и ето какво се получи:


на равната част изрязах надписа Be happy


залепих панделката с двойно лепяща лента


за да изпъкнат звездите използвах 3D квадратчета

Изрязах една бордюрна лента с шаблона от стартовия пакет и я залепих за свещта.
Завързах златна панделка.

и залепих брокатена звезда, за да скрие снаждането :)



И комплекта е готов.


Малко детайли:


Това беше моят златен комплект. За да има блясък в очите, а не само по картичката :)))
С пожелания за много блестящи и красиви моменти и занапред в живота.


На мен много ми хареса, надявам се  и абитуриентката да си го хареса!

Ще го покажа в следните предизвикателства:

Чао от мен и благодаря, че се отбихте!






No comments:

Post a Comment