Tuesday, August 9, 2016

Kate Spade Inspired Birthday Party


Здравейте,
Ето ме отново и мен с една много, ама много специална за мен публикация.
Защо е толкова специална ли? Ами, ще ви кажа :)))
Днес е рожденият ден на нашето момиче. Тя става на 20 години.
За този юбилей заедно със сестра й планирахме един по-специален празник.

Цветовете - черно, циклама и розово - вдъхновени от Кate Spade.
Дори намерих и едно парче плат  в черно-бяло райе.
От време оно - когато децата бяха малки и им шиех дрешки:)))
Какво щастие, че не съм го изхвърлила!!!
Картоните са перлени и брокатен циклама.

Започнах първо с топерите  - два кръгли и 5 с пеперуди.
За направата на големите топери използвах любимата ми дантелена салфетка
Цифрите са изрязани със  Stencil Numbers


Отделните слоеве са залепени с 3Д-квадратчета, за по-добър релеф.
Много ми харесва ефекта, който се получи - едно изпъкване и хлътване :)
Пеперудите са от комплекта Butterfly Lantern 


Малките пеперуди за кексчетата са от същия комплект

Топерите и сламките сложих във "фенерите"
които в случая имат съвсем различно предназначение :)


Черни салфетки - за папионки :) 
С шаблона от стартовия пакет на Big Shot Plus изрязах брокатени ленти - за малко блясък и цвят.

Банера е  направен с този шаблон



Фойерверките за тортата (или както там се казват:) са облепени с бяла хартия и черен брокат.
Цифрите на свещичките също направих с черен брокат, ама не е много добра идея :(
Броката полепна по свещите и стана едно мазало...мани, мани.
Но за сметка на това божура стана прекрасен. Много съм доволна!
 Още повече, че за първи път правя божур.
Нямах и шаблон за рязане или някакви инструменти, а го рязах на ръка и с ножичка :)

Е, по законите на Мърфи  на другия ден малкото жълто пакетче пристигна.

За релефа на меденките използвах папката от стартовия пакет 
и тази папка



И две картички: 
Релефа (който не си личи много от снимките :) е направен  с тeзи  папки за релеф 




За този рожден ден използвах следните Sizzix продукти:

Ще ги покажа в следните предизвикателства:


Това е от мен!
Надявам се да съм ви вдъхновила малко:)
Чао и благодаря, че се отбихте!

Sizzix, thank you so much  for that wonderful  birthday party!



No comments:

Post a Comment