Thursday, May 3, 2018

Permanent Pens {Sizzix}

Здравейте,
Тази година и този месец си имаме юбиляр в семейството.
Иво ще стане на 50 години и по този повод му направих чаша.
Не се чудих много, защото партито за рождения му ден 
ще бъде в черно и златно (със златни звезди). Затова и чашата му е със звезда.
И добре, че няма никакво време и не следи блога ми :)))
И аз мога да показвам какво творя:)


За тази чаша използвах перманентните маркери на Сизикс.
Това са нови маркери с мастило на алкохолна основа, от колекцията The Making Essentials.
Те са 12 на брой, с два различни върха - широк писец - за по-голяма площ за оцветяване
 и заострен писец за детайлна работа от другата страна.
Те са в свежи и актуални цветове. Без черно!!!

Перфектното блендване е подходящо за оцветяване на хартия.
 Ето тук се опитах да снимам на хартия и на ацетатен лист, 
но при порцелана на чашата си личи повече как става оцветяването. :)


И няколко снимки в процеса на работа.
Изрязах една звезда от картон и я използвах като шаблон, 
за да я очертая на чашата. Останалото е запълване на ръка. :) 
На мен лично ми харесва резултата със запълването.  Стана по-живописно. :)))
А на вас допада ли ви такова оцветяване?


И аз да не остана назад - има чаша и за мен. 
Сама си я направих. :)  Със слънчоглед. 
Него по-скоро го рисувах, отколкото да го очертая.



После ги изпекох във фурната за 30 минути на 150 градуса.
Засега няма никакво мърдане на боята! Страхотно нали?

Използвани Сизикс продукти:

Чао и до скоро!



No comments:

Post a Comment